ניוזים חמיםחדשותבריאות

"לא נורמלי שעובד ירגיש חוסר ביטחון במקום העבודה שלו", מנהלת הסיעוד במרפאת "כללית" בבאר יעקב בה הותקפה הרופאה בפטיש בטור נוקב שבא להעיר את המטופלים והמחוקקים, לפני שיקרה המקרה הבא

מיטל סלקמן מנהלת הסיעוד במרפאת המושבה של "כללית" בבאר יעקב, בו הותקםה באכזריות רופאה על ידי מטופל, בטור נוקב: "

מיטל סלקמן, מנהלת הסיעוד במרפאת המושבה של "כללית" בבאר יעקב, בו הותקפה בפאיש ברזל רופאה על ידי מטופל ובנס לא נגרם מותה, מתקשה להרגע מהאירוע, המראות והתחושה הקשה שמלווה את צוותי הרפואה והסיעוד.

בטור נוקב, היא פונה לממשלה, למטופלים ושואלת: "איך ממשיכים מכאן.."

"לפני מספר ימים פושע נבזה ניסה לרצוח את חברה שלי. עכשיו תעצרו שנייה, תנשמו ואולי תצליחו לחוש את הזעזוע שלנו.
בשפה רשמית יותר מטופל ביצע נסיון רצח ברופאה מנהלת במרפאה בה אני עובדת.
הכתובת הייתה בענק על הקיר. קינן בי פחד תמידי כשאגיע למרפאה. לא נורמלי שעובד ירגיש חוסר ביטחון במקום העבודה שלו.
בקלות, זו היתה יכולה להיות האחות/המזכירה/ הרוקח במקום הרופאה המסכנה והגיבורה בסיפור הזה. החקיקה בישראל נואשת לשינוי, גוססת. ההרתעה באלימות נגד צוותים רפואיים חייבת חיזוק מעוגן בחוק.
אבל עד שיעשה שינוי בחוק, אני למדתי על בשרי מה זה אפס סובלנות לאלימות. לא צריך לחכות לאירוע האלים הקיצוני הבא. זה צריך להתחיל באפס סלחנות להפרות סדר, אלימות מילולית. לצערי דבר שהפך לשגרה. תזמינו קב"ט חברים! אל תהססו!
מטופל אלים צריך להתבייש! אין תירוץ שמצדיק התנהגות כזו. לא מות קרוב, לא מצב סוציו אקונומי נמוך. כלום!
השינוי צריך להתחיל בנו. אל תסכימו לקבל יחס פוגעני זה לא צריך לעבור על סדר היום.

אחרונים וחביבים המטופלים שלנו המקסימים. ההערכה והחיבוק שלכם אותנו בימים הקשים האלו מחזק אותנו, תודה לכם. בבקשה בואו ניצור סביבה נעימה ומכבדת יותר עבור עתיד ילדינו ועבורנו.
אנחנו נמשיך להגיע ולהיות במרפאה עבורכם ועבור יקירכם. לא נשבר.
ביחד נשנה את העולם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות